Tuesday 12 June 2012

kenapelah pandang rupe paras nak kawan?


Assalamualaikum.w.r..
malam3 ni gase nk menulislah..something..
akupelikla..kenape rupa paras kene cantik baru ramai kawan..hey tolongla..
rupe paras takkan kekal lah..dh tue buruk berkedut jugak..
nak tahu kenape aku emo pasal rupe paras malam nie??
hahahahah...
yup dulu aku gaku ..time skula aku buruk ,..hitam..muke pon tongkang pecah..mmg mase aku kecik pon owng hina aku anak keling..sedih beb aty..xde owng nk dega ape ko tanye..
mmg aku hitam..tapi ati aku tak hitamm..sedih yer bile owng kutuk kite..
tapi aku tak kisah lantak la..aku dah biase..biarlah buruk janji hati aku tak buruk..aku tak sosial..
 selepas abis skula.........
2 tahun kmudian..
yeke ni ayu..makin cantikla..aku ckp thanks..dalam hati gase nakmuntah..puiiihh/...
yeke..kite same skula?..sye nk kawan bole?..puiihhh...ape rahsia makin putih?..nak muntah aku dega..
emm nkknal lgi rapat bole? ee tolong la..nmpak sngat ko hipokrit..pndang rupe paras..
thanks pade bff aku kt skula..yg sentiase sokong aku..
ingatla..jangan la perlekeh2kn owng kerana rupe paras,..kalu tuhan nak bg kecantikkan bile2 je bole..dan juga lupe kecantikkan bile2 je bole Allah amik balik..
jngan nak kutuk2 owang..atas kelemahan owang sebab ko sendiri belom terjamin kemewahan ko terjamin..
pleaselah jangan nk memilih kawan kerana rupe..menyampah aku owang mcmnie..
bile cntik baru lah ko nampak die..kalu tak ko buat tak endah..je..
hipokrit sume pujian3 ko tuh..
ingat aku bole jatuh hati ke gn owng mcm ko tuh..pndang ruper..
Terima kasih Ya Allah atas nikmat ko beri..inilah hikmah dsbalik kesabaran ^_^!
apepon diri aku..aku tetap aku..xkan berubah..
tibe2 pulak emo sikit malam ni..hee 



















No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...