Thursday 13 December 2012

End of sem 2..weee..


aku yang tak menyempat nak bukak beg coklat tuhh line antara3 dn 4..heee


asalamualaikum..
didalam bilik di rumah ketika kesepian pantas menulis tibe2 terasa sekejap je dah abih sem2 ..diam tak diam dah setahun aku di kskb sg buloh tuh..
cerita 1:
pegi uma jiran mintak serai
mkcik: kak bile nk abih belaja
aku: 2 tahun ag..
mkcik:lame lagi ..
aku:tula..
(kalu nk tahu dah 2 thun stengah dh aku study dlm nursing ni..cume repeat blik je dr kolej lain ke kolej lain)
mkcik:tak takut ke orang mati?
aku: dah mati kite kapan anta bilik mayat ..tu jela..
(bunyi cm blgak tapi mule2 lemah gak lutut gk bro nk kapan ..huuu) 

rase cm sekejap je sem 2.. nangis gelak marah suka suki..dah nak naik sayap biru~~
selama setahun pelbagai ragam yg aku temui..yela adeq berdik aku dlm kelas dalam 195..macam2 memori kami bersama ~
sem 2 nih aku kene posting di hospital ampuan rahimah klang..HTAR..okla alhamdulilah bnyak ilmu aku dapat kat sane..terasa sangat mencabar dan jauh beza dengan ospital sg buloh yang selesa tuh~~..heee
for my roomate kite ttp jua bersama smpai next year ok.. untuk pengetahuan slama aku gan die..tak penah terasa haty ..i very love she very much..for my frens tahniah exam aitu gempak2 sume.. alhmdulilah pointer masih lg ok :) cume more hader next sem..
xsabar nak tunggu next sem.. nk masuk labour room..(wad besalin)
aku cukop berminat dlm topik akan datang..becoz i like baby..aumm aumm abis la korang..kikiki
ok aku ct sem slama 3 mngu..then ape plan aku?
jawapan yer nothing!..hahaahah
rest je kat uma..xthu nk g mane..bajet xde nih...ary2 lyn movie je kje..naik sembb bijik mte nih..
okla...bye2 nk layan movie..hee salam


No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...